Wspomagamy firmy w efektywnym zarządzaniu informacją

Pomoc w zarządzaniu informacją

Zarządzanie pracą trzech osób czy obsługa kliku klientów stanowi już konkretne wyzwanie, aby mu sprostać należy nie tylko wdrożyć odpowiednie procedury wspomagające naszą pracę, ale też odpowiednie narzędzia pomagające nam w tym.

Innych narzędzi będzie potrzebował lider grupy projektantów - zazwyczaj system do pracy grupowej, a innych sprzedawca, czy marketingowiec np. system do zarządzania relacjami z klientami (CRM - Customer Relationship Management).

Twój biznes, to przede wszystkim Informacja...? Zastanów się nad tym!


Co oferuje firma Fenix Inspire:

  • tworzymy i wdrażamy systemy usprawniające procesy biznesowe oraz przepływ informacji w przedsiębiorstwie,
  • kreujemy oraz wspomagamy we wdrażaniu odpowiednich procedur,
  • korzystając z odpowiednich narzędzi oraz sugerując odpowiednie rozwiązania 'webowe' pomagamy zarządzać informacją,

wszystko po to by uzyskać jak największe korzyści: szybsze reakcje na zachodzące w przedsiębiorstwie oraz jego otoczeniu zmiany, czy działania konkurencji; szybszą i wydajniejszą pracę; większą sprzedaż i wiele więcej... - z naszą pomocą poznasz DNA swojej firmy.

Tworzymy narzędzia i wdrażamy oprogramowanie internetowe pozwalające na prezentacje, gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji głównie za pomocą medium jakim jest Internet.


DLACZEGO ROZWIĄZANIA OPARTE GŁÓWNIE O APLIKACJE INTERNETOWE?

Zacznijmy od tego czym jest świadczenie usług w model ASP (Application Service Provider). ASP to znaczy udostępnienie aplikacji (oprogramowania) na zdalnym serwerze. Rozwiązanie to zapewnia nieprzerwany dostęp do systemu za całego świata, przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Najczęściej dostęp do danych realizowany jest poprzez przeglądarkę internetową, choć system kliencki może być również oparty o inne aplikacje, jak np. programy pocztowe (Outlook, ThunderBird).

Główne zalety ASP to:

  • brak potrzeby ponoszenia dużego wydatku na sprzęt serwerowy,
  • niezależność od platformy Klienta i miejsca pracy - do obsługi wystarczy komputer z przeglądarką internetową i dostępem do Internetu - niskie wymagania sprzętowe,
  • aktualizacje oprogramowania jest po stronie dostawcy usługi,
  • centralizacja danych,
  • rezygnacja z wysoko kwalifikowanej kadry (informatyków, administratorów) do obsługi i serwisu aplikacji,
  • dostęp do danych i oprogramowania z dowolnego miejsca o dowolnej porze.


SYSTEMY CRM - KILKA CIEKAWYCH FUNKCJONALNOŚCI

Podstawową cechą systemu CRM jest centralizacja danych. Każdy pracownik może mieć dostęp do konta klienta, a dokładniej informacji związanych z klientem takich jak: korespondencja e-mail, wykonane telefony, prowadzone projekty, zgromadzone dokumenty i wiele innych. Jezeli brak, któregoś z pracowników (np. z powodu choroby, bądź urlopu) łatwo można zapoznać się z dotychczasową działaniami prowadzonymi wobec klienta, a tymsamym  każdy inny pracownik będzie w stanie szybko zapoznać się z tymi danymi i odpowiedzieć na pytanie klienta oraz przedstawić mu wartościową ofertę.

Nieobecność jednej osoby nie zaburza mechanizmu funkcjonowania firmy.

Centralizacja danych pozwala także na uniknięcie problemu utraty danych. Pewna znana w naszym regionie firma w trakcie reinstalacji systemu operacyjnego na jednym z laptopów utraciła całą pocztę z ostatnich trzech lat - mnóstwo danych adresowych oraz ofert. Co prawda część informacji o klientach pozostała w pamięci handlowca. Są one jednak nie do końca kompletne, a dodatkowo dochodzi ogromna strata czasu przeznaczonego na ich odtworzenie.

Wewnętrzny system do zarządzania kontaktami z klientami pozwala na uniknięcie tego problemu. Wszystkie dane dostępne są z dowolnego komputera z dostępem do Internetu, bez potrzeby przebywania w siedzibie firmy i do tego przez całą dobę 365 dni w roku.

Centralizacja danych = efektywność i organizacja w przedsiębiorstwie