BROHME - Sieci, Outsourcing IT

BROHME - Sieci, Outsourcing IT

Na zlecenie firmy Brohme dostawcy usług outsourcingowych w branży IT zrealizowaliśmy serwis internetowy oraz wykreowaliśmy Logotyp. Wdrożona również została aplikacja typu CRM.

Zobacz online: brohme.pl

WYMAGANIA PROJEKTOWE, STAWIANE CELE

  • przygotowanie strony informacyjnej wraz z blogiem eksperckim,
  • pokazanie profesjonalizmu firmy poprzez projekt graficzny,
  • wdrożenie systemu do zarządzania treścią stron www pozwalającego w prosty i szybki sposób na samodzielne dodawanie nowych podstron, wstawiania grafiki oraz innych elementów multimedialnych i interakcyjnych.

TECHNIKALIA

Zakres prac: konsulting, projekt graficzny, logotyp, szablony (X)HTML/CSS/JS, system CMS.

Wykorzystane technologie, biblioteki programistyczne:

Język skryptowy PHP System bazodanowy MySql Język xHTML oraz System Kaskadowych Arkuszy Stylów
Język skryptowy JavaScript 'Technologia' Cufón Biblioteka jQuery


PRZEBIEG PRAC, STUDIUM PRZYPADKU (CASE STUDY)

W ramach projektu wykorzystaliśmy 'blogowy' system zarządzania treścią Wordpress.

Na potrzeby serwisu przygotowany został dedykowany szablon oprogramowany w szereg elementów zarządzanych z poziomu panelu administracyjnego aplikacji.

Nawigacja wsparta została przez 'dynamiczne' elementy templatki (szablonu) m.in. automatyczne przesuwanie strony w pionie, ukrywanie banera strony w celu zwiększenia przestrzeni na właściwą treść serwisu.

Zastosowaliśmy również bibliotekę Cufón, która poprzez wykorzystanie JavaScriptu, SVG i technologii canvas pozwala na prezentacje różnych czcionek (postscript, truetype i svg) na stronie www. Efekt widoczny jest w postaci sloganu w głównym banerze, oczywiście zarządzanego z poziomu panelu administracyjnego.

Logo BrohmeW trakcie prac nas serwisem zaproponowaliśmy również stworzenie nowego logotypu. Z zaproponowanych 4 rozwiązań zostało wytypowane jedno które następnie zostało dopracowane, a efekt końcowy widać po lewej stronie.

Firma Brohme zdecydowała się także na wdrożenie aplikacji do zarządzania relacjami z klientami (CRM).

Biorąc pod uwagę specyfikę działalności firmy i sposób jej prowadzenia wybrane zostało rozwiązanie  oparte o aplikacje SugarCRM.

System SugarCRM wdrożony został w modelu ASP to znaczy poprzez udostępnienie go na zdalnym serwerze. Rozwiązanie to zapewnia nieprzerwany dostęp do systemu za całego świata, przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

CRM to skrót od Customer Relationship Management, oznacza on budowanie biznesowej strategii zarządzania relacjami z klientami. Najczęściej strategie CRM obejmują następujące procesy biznesowe:

  • definiowanie Klienta,
  • działania marketingowe,
  • sprzedaż
  • obsługa po sprzedażowa, serwis
  • zarządzanie pracą grupową
  • centralizacja danych oraz zarządzanie i gromadzenie dokumentów